dilluns, 11 de gener del 2010

Cols bruselles - Coles bruselas

Les meves cols bruselles estan així, no sé si ja les he de collir per menjar, no són gaire grans, però crec que no creixeran més, una de les raons per haver-les plantat a 15-20 cm. quan s'aconsella fer-ho a 40-50 cm. És la primera vegada que en planto i la primera vegada que veig la planta. Sols coneixia les cols collides com les venen a les tendes, aquesta va ser una de les raons que em van portar a plantar-les.




Es la primera vez que planto coles bruselas, no conocía la planta y por esto me decidí a plantarlas. Ahora están así, no sé si ya tengo que cogerlas, son pequeñas pero creo que no van a crecer mas. Una de las razones es que las planté demasiado juntas, dicen las indicaciones que tenían que estar a 40.50 cm. y las mías están a 15-20 cm.

3 comentaris:

Yolanda ha dit...

Hola, yo no he plantado nunca coles de bruselas. Pero me imagino, que como todas las plantas, se adaptaran al espacio que tengan, si tienen poco espacio no creceran mucho y ya está. Ya me contarás el resultado. Un abrazo.

M. Antònia ha dit...

Què maques semblen! Seran més bones que les que venen

Imma Cauhé ha dit...

Yolanda, gracias por tu comentario. Tienes razón, claro, es lo que ocurre en la plantación en macetas, o plantas poco o no crece suficiente.

Mª Antònia, potser seran bones però tant minúscules... ja t'ho diré. De moment els espinacs estaven boníssims. Ara esperar que creixin els altres.